Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém pro správu dohod o úrovni služeb podle ITIL
Drozd, Radek ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce řeší správu dohod o úrovni služeb podle ITIL ve formě strukturovaného dokumentu na bázi webové služby. Je zde popsán rámec ITIL obecně, následně je provedena analýza, podle rámce definována struktura SLA a na jejím základě definován konceptuální model. Dále jsou prezentovány návrh a implementace webové služby a webového klienta. Obě aplikace budou využity při výuce na naší fakultě.
Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zavedení Incident managementu jako o jednom z možných prostředků pro minimalizaci rizik a ztrát vzniklých organizaci výpadky v jejich infrastruktuře, či nedostupností jejich „business critical“ aplikací. Zaměřena je především na organizace zaměřené na elektronické obchodování.
Využití controllingu v centru sdílených služeb
Šteinhüblová, Katarína ; Lovász, Karol (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá stavom controllingu v centre zdieľaných služieb analyzovaného podniku v spolupráci s útvarom controllingu lokálnej pobočky podniku na Slovensku. Teoretická časť práce je zameraná na teoretické východiská pre praktickú časť, týkajúcu sa teórie controllingu, centier zdieľaných služieb všeobecne a presunom controllingových činností do nich. Praktická časť posudzuje doterajší stav transferu controllingových aktivít a kooperáciu medzi lokálnymi controllermi a controllermi v centre zdieľaných služieb. V závere práce sú navrhnuté opatrenia k lepšiemu využívaniu controllingu ako podsystému riadenia daného podniku.
Výběr informačního systému
Hanyk, Tomáš ; Reiff, Vladimír (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem vhodného informačního systému, který má dopomáhat k zefektivnění firemních procesů, ušetření času a rychlejšímu přizpůsobení novým změnám ve firmě PORTABELL s.r.o. V první části práce je popsána nezbytně nutná teorie k seznámení čtenáře s danou problematikou, druhá část je věnována analýze firemního prostředí a jeho problematických míst. Poslední část se zabývá výběrem informačního systému. Informační systém je vybrán na základě předem stanovených kritérií a požadavků.
Využití controllingu v centru sdílených služeb
Šteinhüblová, Katarína ; Lovász, Karol (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá stavom controllingu v centre zdieľaných služieb analyzovaného podniku v spolupráci s útvarom controllingu lokálnej pobočky podniku na Slovensku. Teoretická časť práce je zameraná na teoretické východiská pre praktickú časť, týkajúcu sa teórie controllingu, centier zdieľaných služieb všeobecne a presunom controllingových činností do nich. Praktická časť posudzuje doterajší stav transferu controllingových aktivít a kooperáciu medzi lokálnymi controllermi a controllermi v centre zdieľaných služieb. V závere práce sú navrhnuté opatrenia k lepšiemu využívaniu controllingu ako podsystému riadenia daného podniku.
Výběr informačního systému
Hanyk, Tomáš ; Reiff, Vladimír (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem vhodného informačního systému, který má dopomáhat k zefektivnění firemních procesů, ušetření času a rychlejšímu přizpůsobení novým změnám ve firmě PORTABELL s.r.o. V první části práce je popsána nezbytně nutná teorie k seznámení čtenáře s danou problematikou, druhá část je věnována analýze firemního prostředí a jeho problematických míst. Poslední část se zabývá výběrem informačního systému. Informační systém je vybrán na základě předem stanovených kritérií a požadavků.
Systém pro správu dohod o úrovni služeb podle ITIL
Drozd, Radek ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce řeší správu dohod o úrovni služeb podle ITIL ve formě strukturovaného dokumentu na bázi webové služby. Je zde popsán rámec ITIL obecně, následně je provedena analýza, podle rámce definována struktura SLA a na jejím základě definován konceptuální model. Dále jsou prezentovány návrh a implementace webové služby a webového klienta. Obě aplikace budou využity při výuce na naší fakultě.
Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zavedení Incident managementu jako o jednom z možných prostředků pro minimalizaci rizik a ztrát vzniklých organizaci výpadky v jejich infrastruktuře, či nedostupností jejich „business critical“ aplikací. Zaměřena je především na organizace zaměřené na elektronické obchodování.
Transferové ceny ve specifických smlouvách pro finanční řízení podniku
Brabenec, Tomáš ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Krabec, Tomáš (oponent) ; Kiesewetter, Zbyněk (oponent)
Můj výzkum uzavřený disertační prací se věnoval transferovým cenám ve finančním řízení podniků. Cílem práce bylo analyzovat využití smluv o podílení se na nákladech, smluv o přispívání na náklady a smluv o úrovni služeb ve skupině spojených osob ve skupině nadnárodních společností. Práci jsem rozdělil do tří logických celků. První část mé práce analyzovala dostupné vědecké práce a odbornou literaturu. Tématu se věnuje řada publikací, avšak pouze okrajově, vycházel jsem proto zejména z právních textů. Potenciál praktického využití jsem usoudil ze zjištění, že cca 72 % společností podnikající ve výzkumu a vývoji, jsou společnostmi, které podnikají v uskupení spojených osob. Pouze cca 1,1 % společností podniká mimo podnikové uskupení. Zbylou část (26,9 %) společností se mi nepodařilo přiřadit k jedné těchto skupin. Druhou část práce jsem věnoval smlouvám o podílení se na nákladech a smlouvám o přispívání na náklady společně. Základní problém obou smluv je odhad důvodně očekávaných prospěchů. Navrhnul jsem postup jak odhadovat podíly na benefitech účastníků a na jakých ukazatelích je měřit. Následně jsem definoval podíly na nákladech. Navrhnul jsem definování K.O. kritéria i pro jinou legislativu než legislativu USA při chybně nastavených podílech. V rámci teoretického pojednání o vážených nákladech na kapitál jsem zjistil, že společnosti, které nejsou součástí skupiny spojených osob, vykazují nižší WACC. Upozornil jsem na podstatný vliv uzavřených dohod o zamezení dvojího zdanění. Zjistil jsem, že hrozí dvojí zdanění užitků. Jako alternativu k výše uvedeným smlouvám v ČR jsem uvedl smlouvu o sdružení podle občanského zákoníku. Třetí část své práce jsem věnoval smlouvě o úrovni služeb, a to jak jejím teoretickým, tak praktickým problémům. V prvé řadě dospívám k závěru, že je nutné určitými způsoby měřit užitek, neboť je velmi důležitým faktorem na straně příjemce služeb. Užitek však není možné měřit přímo, nýbrž přes pomocné veličiny, kdy dané zjišťování bude vždy ovlivňováno aplikovanými účetními standardy. Druhým zkoumaným aspektem byla alokace nákladů poskytovatele na služby. Zde dospívám k závěru, že neexistuje univerzálně správný způsob, nicméně podstatné pro tyto náklady jsou pouze skutečné relevantní náklady vynaložené v souvislosti s poskytováním nehmotných statků. V poslední řadě jsem se věnoval řešení obvyklé výše ziskové přirážky nad náklady poskytovatele nehmotných statků. Docházím k závěru, že při nastavení ziskových přirážek v souladu s principem tržního odstupu je vhodné vycházet z úrovně obvyklého zhodnocení investovaných aktiv u poskytovatele.
Vyhodnocování SLA nad HP Quality Center
Doubrava, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Martin (oponent)
Cílem práce je navrhnout a popsat databázi, která umožní měřit dodržování SLA (Service Level Agreement) dodavateli softwarových aplikací pracujících s nástrojem HP Quality Center. V práci je popsáno konkrétní řešení použité v rámci projektu implementace nového core-systému podniku, popsány jsou také požadavky na funkčnost a využití výstupů navrženého řešení. Stručně je také popsán testovací nástroj HP Quality Centrum, ze kterého se čerpají vstupní data a to, jaké nabízí možnosti pro sledování SLA. Navrhovaná databáze umožňuje výpočty dob skutečně strávených dodavateli na řešení jednotlivých chyb a jejich srovnání s definovanými SLA. Dále bude uveden způsob čerpání dat do navržené databáze a popsány základní reporty využitelné po implementaci navrženého řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.